مقالات صوتی گروه نرم افزاری محک

مقالات صوتی گروه نرم افزاری محک


Latest Episodes

لیست مشاغل خانگی | معرفی 352 کسب و کار خانگی
August 17, 2021

به دلیل مزایای فوق‌العاده که مشاغل خانگی می‌توانند برای شما داشته باشند، می‌توانید با کارآفرینی برای خودو سایر اعضای خانواده، رؤیای رسیدن به شغلی پردرآمد را به واقعیت تبدیل کنید.

10 شاخص کلیدی مالی برای ارزیابی عملکرد کسب‌ و کار شما
August 08, 2021

حتماً بارها پیش‌آمده است که این جمله را از کارآفرینان موفق شنیده‌اید : هیچ فرمول مشخصی برای موفقیت در کسب‌وکار وجود ندارد. فرمول قطعی موفقیت‌های شما، انتخاب‌های شماست.

حسابداری شرکت های ساختمانی چگونه است؟
July 18, 2021

حسابداری شرکت های ساختمانی نوعی حسابداری پروژه است که تفاوت زیادی با حسابداری سایر مشاغل دارد. در این نوع حسابداری هزینه‌ها به قراردادهای هر پروژه اختصاص می‌یابند.

مالیات علی الراس چیست؟| نحوه محاسبه مالیات علی‌ الراس چگونه است؟
July 15, 2021

مالیات علی الراس نوعی شیوه تعیین مالیات است که به جای استفاده از اظهارنامه از قراین و ضرایب مالیاتی برای تعیین مالیات شرکت‌ها استفاده می‌شود.

قانون مالیات بر خانه های خالی چیست؟ نحوه محاسبه مالیات بر خانه‌‌های خالی
July 14, 2021

مالیات بر خانه های خالی نوعی مالیات است که به صورت دوره‌ای، از خانه‌ها و املاکی که برای مدت زمان مشخصی از سال خالی از سکنه رها شده باشند دریافت می‌شود.

معافیت مالیاتی شرکت های بورسی به چه صورت است؟
July 13, 2021

معافیت مالیاتی شرکت های بورسی از جمله موضوعاتی می‌باشد که دارای قوانین و نکات مهمی است و در صورت رعایت آن مزایای ویژه ای برای این شرکت ها به همراه دارد.

مالیات شرکت های زیان ده چگونه می‌باشد؟
July 12, 2021

مالیات شرکت های زیان ده یکی از دغدغه های مهم این روزهای بسیاری از صاحبان کسب و کار به شمار می رود. در شرکت‌ های زیان ده میزان درآمد از هزینه‌ها کمتر است.