ניהול מוצר - גרסת הבמאי

ניהול מוצר - גרסת הבמאי


Latest Episodes

פרק 48 - האם ספוטיפיי עדיין עובדת בסקוודים - עם נדב כהן
January 23, 2021

סקוודים.   הכל התחיל מתפיסה יוצאת דופן במבנה האירגוני בספוטיפיי, דבר שתפס תאוצה בעוד חברות.  אבל מה זה סקוודים ומה היתרונות של סקוודים?  האם תפיסה של סקוודים בתוך ספוטיפיי בכלל זהה לתפיסה של סקוודים בחוץ?  מה הדרך ליישם את המושג אוטונומיה בתוך כל זה ואיך.

פרק 47 - איך להפוך למנהל/ת מוצר - עם נעה גולדמן וילנה ליבריך
January 02, 2021

בזמן האחרון יש הצפה של אנשים שרוצים להפוך למנהלי מוצר.  אנחנו ננסה לשכנע אתכם למה זה לא כזה תפקיד זוהר, למה לא כדאי, ואם בכל זאת תחליטו שכן איך לצאת למסע המופלא הזה   דיברנו עם עם נעה גולדמן וילנה ליבליך על המסע המופלא שלם להפוך למנהלות מוצר וגם על הקבוצ.

פרק 46 - גמישות - עם נורית גזית
December 19, 2020

איך לאמץ את הגמישות כערך. עקרון שאנחנו עובדים לפיו גם בניהול הקריירה האישית שלנו וגם כמנהלי מוצר בתוך הארגון.    דיברנו עם עם נורית גזית על הצורך של מנהלי מוצר להיות גמישים בחשיבה שלהם ולהיות מסוגלים להתאים את עצמם לארגונים שונים ושווקים שונים.   קישורים.

פרק 45 - מנהלי מוצר שיהרגו את הסטרטאפ שלך - עם שחר צפריר
December 05, 2020

למה כדאי לגייס מנהל מוצר מנוסה לסטרטאפ וכמה נזק יכול לעשות מנהל מוצר שלא יודע מה הוא עושה   דיברנו עם עם שחר צפריר מ tlv partners על טעויות של גיוס מנהל המוצר הלא נכון לסטארטאפ.   קישורים: הלינקדאין של שחר 101 טעויות שיהרגו את הסטרטאפ שלך   רוצים לשמוע ע.

פרק 44 - סטרטאפ כמוצר - עם עמית שורצנברג
November 14, 2020

הסטארטאפ כמוצר - נקודת המבט של האנטרפרייז ובהקבלה מוצר כפיצר באנטרפרייז   דיברנו עם עם עמית שורצנברג ממיקרוסופט לסטרטאפים על למה מנהל מוצר חייב להבין ולקחת את השיקולים העסקיים בחשבון, איך ארגון גדול מסתכל על סטרטאפים ולמה הרבה פעמים ארגון מעדיף לקנות סטר.

פרק 43 - הערכות זמנים - עם מירי כוריאל
October 17, 2020

האם בכלל צריכים הערכות זמנים.  מה עדיף. עם או בלי   דיברנו עם מירי כוריאל על החשיבות של הערכות זמנים. מתי כדאי להעריך ומתי לא וכמובן איך.   קישורים: הלינקדאין של מירי   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק ותדעו בדיוק מתי הם יוצאים.   .

פרק 42 - התפתחות אישית ככלי להתפתחות מקצועית - עם מיקה מצגר ברמן
September 20, 2020

האם באיזשהו שלב כדי להתקדם לצעד הבא בניהול מוצר, אתם חייבים לעבוד גם על עצמכם?   דיברנו עם מיקה מצגר ברמן שהיא מאמנת בשיטת סאטייה ועוזרת להרבה מנהלי מוצר בקריירה שלהם על התפתחות אישית ואיך היא עוזרת להתפתחות מקצועית.   קישורים: הלינקדאין של מיקה דף הפייס.

פרק 41 - קבוצות מוצר אוטונומיות מועצמות - עם יובל סאמט
September 05, 2020

האם לכל הצוות יוצא לדבר עם לקוח?מי מכתיב את הרודמפ? מי קובע את המטרות? כמה אוטונומיה יש לצוות?   דיברנו עם יובל סאמט על צוותי מוצר אוטונומיים ומועצמים לעומת בתי חרושת לפיצ׳רים. יובל היה מנטי של מרטי קגן ואנחנו דיברנו איתו על מה מאפיין קבוצות מוצר טובות. .

פרק 40 - אנליסט מוצר - עם איתמר שפרן
August 15, 2020

מה זה אנליסט מוצר והאם בכלל צריך אחד כזה משלנו.   דיברנו עם איתמר שפרן על תפקיד של אנליסט מוצר.   קישורים: הלינקדאין של איתמר   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק ותדעו בדיוק מתי הם יוצאים.   רוצים להיות שותפים לדיונים ולשאול שאלות א.

פרק 39 - stakeholder management - עם שרון אברבנאל
July 25, 2020

מי מתחרפן ממחזיקי הסטקים (stakeholders)? איך אתן מנהלות את מערכות היחסים שלכן בעבודה. זה לא תמיד דבר טריוויאלי   דיברנו עם שרון אברבנאל על איך מנווטים בין כל בעלי העניין במוצר.   קישורים: הלינקדאין של שרון אל תנהל אחרים מהאגו שלך   רוצים לשמוע עוד פרקים..

loaded