ניהול מוצר - גרסת הבמאי

ניהול מוצר - גרסת הבמאי


Latest Episodes

פרק 38 - מיומניות רכות - עם אילאיל בן שלום
July 11, 2020

מנהלי מוצר צעירים רבים מתקשים עם האספקטים הטכניים של ניהול מוצר. ואחרי שהם שולטים בהם, פתאום זה נוחת עליהם. זה רק 10% מהעבודה. הסוד של ניהול מוצר הוא מיומנויות רכות.   דיברנו עם אילאיל בן שלום על מיומנויות רכות. מה זה אומר איך משתפרים. קישורים: הלינקדאי.

פרק 37 - המוצר של סמנכל המוצר או איך בונים קבוצת ניהול מוצר - עם גבי רייש
June 27, 2020

איך נראה המוצר של סמנכ״ל/ית המוצר?איך נראית בנייה של קבוצת מוצר?   דיברנו עם גבי רייש על איך סמנכ״ל/ית מוצרים בונה קבוצה כך שהם יהיו אחראים על המוצרים והוא/היא תהיה אחראי על הקבוצה. קישורים: הלינקדאין של גבי המוצר של סמנכ״ל המוצר   רוצים לשמוע עוד פרקים.

פרק 36 - יחסי מנהל מוצר ומעצב מוצר - עם יהודית אשר (radio button)
June 15, 2020

היחסים בין מנהל המוצר למעצב המוצר יכולים להיות מאוד מורכבים   דיברנו עם יהודית אשר מהפודקאסט radio button על איך צולחים את היחסים המורכבים האלה, איך ממהל מוצר מראיין מעצב ולהיפך, איך נראית חלוקת התפקידים ומה קורה כשאין הסכמה.   קישורים: הלינקדאין של יהוד.

פרק 35 - ניהול מוצר בזמן משבר - עם אלעד קורן
May 23, 2020

כבר כמה חודשים שאנחנו בתוך משבר עולמי מתגלגל המשבר משפיע על המון המחברות שאנחנו עובדים בהן בצורות שונות.   דיברנו עם אלעד קורן על איך משבר משפיע על ניהול מוצר. מה התפקיד של מנהל מוצר בזמן משבר.   קישורים: הלינקדאין של אלעד ניהול מפת הדרכים בזמן משבר ניהו.

פרק 34 - עבודה בצוותים שעובדים מהבית - עם עומר קושמרו וגלית גלפרין
May 02, 2020

כולנו עכשיו עובדים מרחוק גם אם אנחנו אוהבים את זה וגם אם לא. מה האתגרים הכרוכים בעבודה מהבית.  האם זה שונה עבור צוותים שעובדים תמיד מהבית ועבור צוותים שזה נכפה עליהם. דיברנו בזום (כי בימי קורונה אי אפשר אחרת) עם עומר קושמרו וגלית גלפרין שעובדים בחברות שכ.

ניהול מוצר למען עולם טוב יותר - עם פרודקט ליג
April 11, 2020

איך ניהול מוצר יכול לעזור לארגונים ללא מטרות רווח. בערב של פרודקט ליג שכולו הוקדש לעזרה לארגונים כאלה ראיינו חלק מהם כדי לשמוע על האתגרים שלהם, איך מנהלי מוצר יכולים לעזור להם ואיך הם ייקחו את זה הלאה השתתפו בפרק: מוריה רסיס מפרודקט ליג  ועמית שוורצנברג .

פרק 32 - חוויות מ y-combinator - עם אייר זילברמן
March 28, 2020

הסטראטאפ של אייר התקבל ל y combinator. מה הוא למד על ניהול מוצר שם?   איך ללמוד מטעויות איך לבנות מוצר שאנשים אוהבים איך להגיע למיליון הראשון ואיך זה קשור ל product market fit   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק ותדעו בדיוק מתי הם י.

פרק 31 - מנכ״ל/ית, סמנכ״ל/ית מוצרים ומה שבינהם/ן - עם נועה גנות
March 14, 2020

סמנכ״ל/ית מוצרים? האם לפעמים אתם מרגישים שקשה לכם להעביר מסר למנכ״ל? שהיא אולי לא מבינה אתכן? דיברנו על האתגר של איך לתקשר עם המנכ״ל/ית עם נועה גנות    קישורים: הלינקדאין של נועה CEO and Product Leader Relationship Status: It's Complicated The Elevator: .

פרק 30 - פרודקט מרקטינג - עם רוני פלומן
March 07, 2020

מה זה product marketing ולמה אין לזה מילה בעברית. האם זה צריך לשבת תחת ניהול מוצר או תחת שווק? בפרק עם רוני פלומן התחלנו לגעת בזה ולפרק את זה, ונראה שנגענו רק בקצה הקרחון.   קישורים: הלינקדאין של רוני   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפיי.

פרק 29 - דיזיין ספרינט - עם רם אלמוג
February 23, 2020

פרק 29 - דיזיין ספרינט - עם רם אלמוג מה זה דיזיין ספרינט?  איך זה התפתח מ design thinking? מתי כדאי לנו להשתמש בזה ויותר חשוב מתי אולי עדיף שלא? האם זה חייב להיות 5 ימים? דיברנו על העניין רם אלמוג.   קישורים: הלינקדאין של רם Sprint Book   רוצים לשמוע עוד.

loaded