ניהול מוצר - גרסת הבמאי

ניהול מוצר - גרסת הבמאי


Latest Episodes

פרק 58 - ניהול מוצר בפלטפורמות שונות- עם אירית אלעד
August 14, 2021

פלטפורמות שונות.   דיברנו עם אירית אלעד על העברת מוצר בין פלטפורמות שונות, כמו מעבר ממובייל לווב, על מה נדרש במעבר כזה ואיך לעשות את זה נכון. אירית סיפרה לנו שבהרבה מקרים המודל המנטלי שיש למשתמש מול מ

פרק 57 - פלטפורמה כמוצר- עם יואל קלדרון
July 24, 2021

פלטפורמה כמוצר. דיברנו עם יואל קלדרון מה זה אומר פלטפורמה כמוצר, על פתיחת API לעולם, על חברות מוכרות שעשו את זה טוב ולמה בכלל כדאי לעשות צעד כזה. פלטפורמה כמוצר יכולה:  לתרום לגדילה מהירה של משתמשים ו

פרק 56 - בינה מלאכותית - עם גיא מולכו
July 04, 2021

בינה מלאכותית.   מה האתגרים במוצרי בינה מלאכותית? מה המאפיינים של מוצר AI? מה תפקיד מנהל המוצר במוצר כזה?   בפרק 56 דיברנו עם גיא מולכו על מוצרי בינה מלאכותית. גיא עוסק במוצרים כאלה בשנים האחרונות ובמ

פרק 55 - Product Led Growth - עם אייר זילברמן
June 12, 2021

פרק 55 - Product Led Growth - עם אייר זילברמן Product Led Growth.איך בונים מוצר שמובל ע"י יצירת ערך למשתמש, במקום שמובל ע"י מכירות? למה כל כך חשוב שחברות ילכו דווקא עכשיו בעקבות המתודולוגיה הזו? מה ההבדל בין  Bottom up PLG ל Top down ואיך מקדמים PLG בארג.

פרק 54 - הלקוח במרכז - עם שלומית אלון
May 22, 2021

הלקוח במרכז.   דיברנו עם שלומית אלון על איך לשים את הלקוח במרכז ואיך משלבים כלים של customer success בעבודת מנהל המוצר.   קישורים: הלינקדאין של שלומית   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק ותדעו בדיוק מתי הם יוצאים.   רוצים להיות שותפ.

פרק 53 - ניהול קונפליקטים ומנהיגות תודעתית - עם טל בשן
April 25, 2021

ניהול קונפליקטים.   פעמים רבות אנחנו נכנסים לקונפליקטים שאנחנו לא מבינים למה בכלל הם קרו. למה אנחנו או אחרים התנהגנו ככה. ולמה הכל נראה כל כך ילדותי.   הפעם דיברנו עם טל בשן, מקים  בית הספר למנהיגות תודעתית, וגם יוצר הפודקאסט ״סליחה זה לא מה שהזמנתי״ על .

פרק 52 - תרבות פיתוח - עם יפתח בר ממפתחים חסרי תרבות
April 04, 2021

תרבות פיתוח.  מה היא כוללת? איך היא משפיעה על העבודה היום יומית, על המוצר והלקוחות?    דיברנו עם יפתח בר מהפודקאסט ״מפתחים חסרי תרבות״ ושאלנו את עצמנו למה למנהל/ת המוצר צריך להיות אכפת מתרבות הפיתוח.    האם יכול להיות שתרבות הפיתוח היא הכלי הכי חזק של מנ.

פרק 51 - מחקר ואגייל - עם אביעד חרמון
March 13, 2021

קבוצות מחקר מתנהלות קצת אחרת. לא תמיד העבודה שלהן מסתדרת עם הקצב היותר מהיר של קבוצות הפיתוח. מה תפקידו של מנהל המוצר מולן.   דיברנו עם אביעד חרמון .על איך מנהל מוצר מתמודד עם צוות מחקר שלא בדיוק יכול לעבוד בספרינטים או בתכנון מדוייק.   קישורים: הלינקדאי.

פרק 50 - עקרונות מוצר - עם ניר גזית
February 20, 2021

עקרונות מוצר. משהו כל כך חשוב שכמעט אף חברה לא מגדירה.   דיברנו עם ניר גזית על מה זה עקרונות מוצר ולמה כל כך חשוב לבגדיר אותם.   עקרונות מוצר מייצרים תרבות מוצר שמנחה אותנו. עקרונמות מוצר עוזרים לנו ליישב קונפליקטים מוצריים. הם לא מגדירים איזה החלטות עלי.

(פרק 49 - ניהול מוצר הוליסטי - דברים שלמדנו ב-50 פרקים של פודקאסט -פאנל מכנס ניהול מוצר (אורחת נועה גנות
February 06, 2021

ניהול מוצר הוליסיטי.   אנחנו מריצים את הפודקאסט כבר שנתיים ואנחנו מאוד מנסים לצלול עמוק לתוך נושאים שונים של ניהול מוצר כשהתמקדות שלנו היא פחות על הצד הטכני ויותר על הצד האנושי שלדעתנו מהווה את רוב האתגר בתפקיד והרבה פעמים היכולת להתמודד נכון עם הצד הרך .

loaded