פותקאסט

פותקאסט


Latest Episodes

פרק #27 – טרום כיפור עם נרקיס טפלר ועידן בנישו
October 11, 2016

תמר עסוקה ולכן נרקיס הוזמנה להיות המבוגר האחראי (אוי, טעות). בנינו שאלון "כמה את שווה בסולם הפמיניסטי" אבל אז הכל הידרדר. האם חיות המחמד שלנו מובכות כשאנחנו עושים סקס? או שהן דווקא מתחרמנות ומחפשות דרך להצטרף? קיבלנו תשובות לכאן ולכאן. גמר חתימה טובה!

פרק #26 – תמונות עירום שלכם עם נועה מגר
September 27, 2016

כדי לדון בסוגיית תמונות עירום שדולפות לרשת כל שני וחמישי ההזמנו את צלמת החתונות נועה מגר, כי כולנו יודעים שבדומה לצילומי עירום, גם בצילומי חתונה כולנו מתים להיראות הכי טוב. חוץ מזה, דיברנו על "הסטראפ-און המתברג",

פרק #25 – זוגיות או פוליאמוריה עם יעל טלמן
September 17, 2016

הכל התחיל מהמכתב שהגיע למערכת - כתבה לנו אישה שבוגדת בבן זוגה, כי הוא לא מספק אותה מינית. אז החלטנו לדבר על האפשרות שרבים שוקלים אותה, אבל לא מעיזים לבצע - "לפתוח" את הזוגיות לפרטנרים מבחוץ. אבל אז הדיון הידרדר והפך לויכוח סוער באולפן: "מי מאיתנו המוצצ...

פרק #24 – סקס וצעצועי מין עם יולי קרביץ
September 11, 2016

יולי קרביץ עובדת בחנות סקס, היא לוהטת ומצחיקה וברור שהפרק יצא מכלל שליטה. איך אישה יכולה לגמור מירידה, איזה חלק באיבר המין הגברי נקרא "עטרה" וגם - מה מדליק אתכם מבחינה חיצונית אצל בני זוג פוטנציאליים?

פרק #23 – הסודות שלכם בסקס עם עידו מינקובסקי
September 06, 2016

עידו מינקובסקי, היום איש יח"צ מהבולטים בישראל, פעם למד בתיכון יחד עם תמר. האם הצלחנו להוציא ממנו מידע מביך עליה? כמו כן, דיברנו על נשים גבוהות, גברים נמוכים, WALK OF SHAME, סודות שגילינו על בני/בנות זוג וגם שימון גיברלטר המהמם בא להחזיק לנו את היד בסט ...

פרק #22 – דברים שהפתיעו אתכם בסקס עם נרקיס חנה טפלר
August 31, 2016

אם תמר לא הייתה המבוגרת האחראית, הפרק הזה לא היה נגמר לעולם, כי היה כיף היסטרי, צחוקים, המלצות על פורנו ופורנו טבעונים, מיוזיקל וסרטים, איבר המין של השטן, אורחים מפתיעים וגם - פעם ראשונה שידרנו מול קהל ועוד קהל בינלאומי (לא, גיל לא נחשב).

פרק #21 – כל מה שרציתם לדעת על אורגזמה נשית
August 28, 2016

אחרי שתאזינו לפרק הזה עם שרית גל כהן, מנחה למיניות מיטיבה, תדעו הרבה יותר על אורגזמה נשית (וגם ביקשנו ממנה לענות לשאלות שלכם בנושא).

פותקאסט #20 – הפלירטוט המוזר ביותר שלכם (תום אנטופולסקי)
August 21, 2016

השחקנית והיוצרת תום אנטופולסקי באה להתארח והיה אדיר,מצחיק, חושני (חכו שתשמעו את הקול שלה!) ועם מלא תובנות על סקס, זוגיות, דימוי גוף ואהבה עצמית.

פרק #19 – כל הדרכים לרדת לאישה
August 13, 2016

היוצר והתסריטאי אריק שגב התארח אצלנו וגילה המון סודות עסיסיים על התעשיה. אנחנו, לעומת זאת, חילקנו איתו את כל התיאוריות איך לרדת נכון לאישה (בעיקר - איך לא).

פרק #18 – דנה ספקטור: פמיניסטית בביקיני ורוד
August 07, 2016

אף על פי שדנה לא זקוקה להצגה מיוחדת, הרמנו לה כי אנחנו אוהבות אותה ובאיזשהו מובן "יוצאות פרי חלציה" (אם תאזינו – תבינו!). דיברנו על פסאודו-פמיניזם שמקריב נשים במקום לתת לגיטימציה לכל אחת ואחת. דיברנו על מחוברים,