ניהול מוצר - גרסת הבמאי

ניהול מוצר - גרסת הבמאי


Latest Episodes

פרק 9 - אל תקרא לי מנהלת פרוייקטים - עם הבקלוג (שולי אנינבורג ונועה זהבי רז)
May 18, 2019

על ההבדל בין ניהול מוצר לניהול פרוייקט. מה ההבדל בין מנהל מוצר למנהל פרוייקט, האם צריך את שניהם, ומתי מנהל מוצר צריך להתעסק גם בניהול פרוייקט.   קישורים: הבקלוג הלינקדאין של נועה הלינקדאין של שולי Make yourself Redundant Are Requirements Overrated?   רוצ.

פרק 8 - המצפן של מנהלי המוצר - roadmap as a compass
May 04, 2019

פרק על ניהול roadmap. מאנשים, חזון, אסטרטגיה, מטרות ועד בעיות.   איך ליצור ולנהל roadmap שהוא קו מנחה המשמש כמצפן ולא כתוכנית עבודה איך לנהל את כל בעלי העניין מבלי לתת התחייבויות קשיחות.   דיברנו המון על המימד האנושי של ניהול roadmap ואיך הנייה נכונה יכו.

פרק 7 - שקיפות - עם אריאל קדם
April 17, 2019

האם מנהל מוצר צריך להיות שקוף (כלפי המפתחים, כלפי ההנהלה). איפה חוסר או עודף בשקיפות עוזר או מפריע   קישורים: הלינקדאין של אריאל אריאל בפודקאסט טיפינג פוינט אריאל בפודקאסט מוצרלה   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק ותדעו בדיוק מתי ה.

פרק 6 - דיגיטציה והנגשה למשתמשים שונים - עם קארין צדוק
April 06, 2019

פרק עם קארין צדוק על האתגר שבפרוייקט דיגטציה של הספרייה הלאומית. הייתם מצפים שהאתגר יהיה ברובו טכני, אך מסתבר שהאתגר האנושי מורכב אף יותר.   התחלנו את הפרק עם כוונה לדבר על האתגר בדיגיטציה. סיימנו אותו עם בעייה אחרת שכמעט כל מנהל מוצר חווה. הצורך להתאים.

פרק 5 - חיפוש עבודה - עם אורית לוי ואלינור בת גנשטיין
March 23, 2019

פרק מרתק על מה זה אומר חיפוש עבודה כמנהל מוצר. הפעם אירחנו שתי אורחות כדי לייצג גם את מחפשי העבודה וגם את המגייסים. מהצד של מחפשי העבודה דיברה אורית בעלת הבלוג הפרודקטיבית. מהצד של המגייסים אירחנו את אלינור שכבר שנים מגייסת מנהלי מוצר ובעלת חברת קומויניט.

פרק 4 - מנטורינג - עם מוריה קסיס
March 09, 2019

פרק הפוך. מוריה קסיס מראיינת אותנו על מנטורינג. איך המנטורינג האישי שלנו הוביל ליצירת הפודקאסט הזה. למה כל כך חשוב למנהלי מוצר, אפילו יותר מבתחומים אחרים, למצוא להם מנטור וגם לעשות מנטורינג לאחרים.   קישורים: הלינקדאין של מוריה. פרודקט ליג פרודקט טנק תל.

פרק 3 - B2B to B2C - גיא פוגל
February 23, 2019

דיברנו עם גיא פוגל מ על האתגר שבמעבר של מנהל מוצר מ b2b ל- b2c. מה הקשיים, מה היתרונות ומה החסרונות על הדרך דיברנו הרבה על איך מנהלים משוב כדי להבין מה הלקוחות צריכים.   קישורים: ללינקדאין של גיא   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק .

פרק 2 - Squadify - עם דוד בלסם
February 14, 2019

דיברנו עם דוד בלסם על האתגר של מעבר לעבודה בתצורת סקוודים. צוותים אוטונומיים ו empowered שעובדים על מטרות עסקיות. למה זה כדאי, מה גורם לארגונים לשקול מעבר כזה, מה הם הקשיים הארגוניים והרגשיים.   קישורים: ללינקדאין של דוד לווידאו של ספוטיפיי על סקוודים   .

פרק 1 - מנהלי מוצר מישראל. לקוחות מחו״ל - עם ניר עופרי
February 01, 2019

.דיברנו עם ניר עופרי על האתגר של ניהול מוצר בישראל רחוק מאוד מהלקוחות .חלק מהאתגר הוא קושי להפגש מספיק עם הלקוחות כדי לקבל פידבק ישיר והצורך לקבל פידבק מפולטר על ידי אנשי מכירות ותמיכה   ללינקדאין של ניר   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט ב.

פרק 0 - ניהול מוצר על ספת הפסיכולוג - על מה הפודקאסט הזה בכלל
February 01, 2019

אינטרו - אנחנו מספרים בקצרה על מה יהיה בפודקאסט ועל הקווים המנחים שלו.   הפודקאסט ״ניהול מוצר - גרסת הבמאי״ מנסה להביא את מאחורי הקלעים של ניהול המוצר מזווית ראייה שונה. בכל פרק, אנחנו (בני רייך ואייר זילברמן) ניקח את האורח שלנו לתוך נבכי אתגר שאיתו הוא .

loaded