ניהול מוצר - גרסת הבמאי

ניהול מוצר - גרסת הבמאי


Latest Episodes

פרק 19 - מטריקות ומדידות עם מעט דאטא - עם איציק אדזיאשווילי
October 05, 2019

מה האתגרים הכרוכים בלנהל את המוצר שלך עם מטריקות ומדידות גם כאשר כמות הדאטא היא קטנה כי יש לך עדיין מעט לקוחות. איציק אדזיאשווילי מ spotInsnt מספר לנו איך הוא פיצח את זה.   קישורים: הלינקדאין של איציק   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפיי.

פרק 18 - אסטרטגיית מוצר - עם יואב יחיעם
September 21, 2019

אסטרטגיית מוצר? מה זה בכלל ולמה זה חשוב? איך יוצרים אחת כזאת ומה ההבדל בין אסטרטגיה, רודמפ וטקטיקה?   קישורים: הלינקדאין של יואב y-perspective   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק ותדעו בדיוק מתי הם יוצאים.   רוצים להיות שותפים לדיונ.

פרק 17- מנהל המוצר או בעל המוצר - product owner vs product manager
September 07, 2019

  מה ההבדל בין product owner לבין product manager? או שאולי אתם קוראים לזה inbound product manager ו outbound product manager? והאם חלוקה של תפקיד מנהל המוצר היא בכלל טובה?   קישורים: בלוג:  Product Manager vs Product Owner Revisited בלוג: The All in One.

פרק 16 - מנכל המוצר - עם מנחם שכטר
August 24, 2019

בן הורוביץ כתב לפני הרבה שנים מאמר על כך שמנהל מוצר הוא מנכ״ל המוצר. הרבה מנהלי מוצר לא כל כך אוהבים את ההשוואה.  בפרק דיברנו על למה ההשוואה הזו טובה וגם למה היא רעה.   קישורים: הלינקדאין של מנחם בלוג: Good Product Manager/Bad Product Manager בלוג: Owner.

פרק 15 - אג׳ייל: סקראם או קאנבאן - עם ענת אלון ונועה זהבי רז
August 10, 2019

  איזו שיטה של אג׳ייל מתאימה לכם? סקראם או קאנבאן? מה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות. בפרק זה ניסינו לפצח כל אחת מהשיטות ולראות מתי כל אחת מהן עדיפה.   עשינו הקדמה די ארוכה על אג׳ייל, אז מי ששוחה בחומר מוזמן לקפוץ לדקה 6:10.   קישורים: הלינקדאין של.

פרק 14 - ניהול מוצר בחברה גדולה - טל לאופר
July 27, 2019

איך תהליכי ניהול מוצר בחברה גדולה שונים מתהליכי ניהול מוצר בסטארטאפ, איך משנים תהליכים בחברה גדולה, והאם אפשר להביא עקרונות של סטארטאפ גם לחברה גדולה.   קישורים: הלינקדאין של טל   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק ותדעו בדיוק מתי הם.

פרק 13 - ניהול קהילות - עם המיטאפיסטיות - הילה בקשי ועדיה אוחנה
July 13, 2019

ניהול קהילות אמנם לא ממש מתחבר אצל אנשים לניהול מוצר ונתפס או כנושא בפני עצמו או כחלק מתחום השווק. אנחנו החלטנו לדבר עם המיאפיסטיות שהקימו קהילה מאוד פעילה תוך פחות מ- 3 חודשים על איך להתייחס ליצירת וניהול קהילה כמוצר.   זהו פרק קצת שונה מהפרקים הרגילים .

פרק 12 - חופש - עם עדי סוזן
June 29, 2019

איך מנהלת מוצר יוצאת לחופש. דיברנו על חופש רגיל וגם על חופשת לידה   קישורים: הלינקדאין של עדי   עדי גם מנהלת את כל ההריונות שלה כמוצר עם ווידאו מדהימים: https://www.youtube.com/watch?v=vK9VCMr-pew https://www.youtube.com/watch?v=dMXQni_8p4A   רוצים לשמוע.

פרק 11 - Product Market Fit - עם אורי ולנשטין
June 15, 2019

מה קורה לפני שמגיעים ל product market fit? האם תהליכי ניהול המוצר שונים בשלב זה ואיך בכלל אוספים data?   קישורים: הלינקדאין של אורי על הגדרות שונות של התאמת מוצר-שוק   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק לעמוד הפודקאסט בפייסבוק ותדעו בדיוק מתי הם יוצאים. רוצ.

פרק 10 - ניהול תהליכים באופליין - עם רועי אורון
June 01, 2019

איך מודדים ומשפרים תהליכים שקורים ב offline מחוץ לעולם הדיגיטלי. איך המשתמשים שלנו פוגשים אותנו בעולם הפיסי. אלו הזדמנויות יכולות להווצר כשמסתכלים על קשיים של המוצר בתהליכים שאינם דיגיטליים.   קישורים: הלינקדאין של רועי   רוצים לשמוע עוד פרקים. עשו לייק .

loaded