בואו נדבר. שיחות עם פרופ' אלי זמסקי על טבע מדע וחינוך

בואו נדבר. שיחות עם פרופ' אלי זמסקי על טבע מדע וחינוך


Latest Episodes

? למה זה ככה בבעלי חיים
May 24, 2023

מה ההבדל בין גוזל לאפרוח?ובין קרפדה לצפרדע?עולם בהחלט קסום של פניניי ידע על הטבע ובעלי החיים סביבנו קחו לעצמכם חצי שעה  של הקשבה בנחת ותתפלאו כמה דברים חדשים תלמדו !

? למה זה ככה בצמחים
June 20, 2022

מהרגע שאנחנו יוצאים מהבית אנחנו נושמים אוכלים וחיים בטבע. לפעמים זה מדהים לחשוב שנייה למה זה ככה? למה הטבע מסביבנו מתנהג כמו שהוא מתנהג? למה הצמחים ירוקים? ומה הקשר בין אצות למלוכה? קחו לכם שנייה הפסקה מהעומס להירגע עם הפרק על למה זה ככה בצמחים. 

מאפיינים של בית ספר מצויין
May 08, 2022

"זה בית ספר מצויין!" מה מסתרר מאחורי הקביעה הזאת? לפי אלו קריטריונים אפשר בכלל לקבוע האם ביתספר הוא מצויין? האם הורים, תלמידים ומורים יכולים להסכים על פי מה נקבע שבית הספר שלהם מצויין או לא? ולמה זה כל כך חשוב? בפרק הזה נדבר על מה הופך בית ספר ל

איך נראה שיעור של מורה מצויין
April 28, 2022

נתחיל בחדשות הטובות: להיות מורה מצויין זאת תכונה נרכשת. גם אם מורה לא נולד עם הניצוץ המיוחד בעיניים, חינוך למצויינות זאת תכונה לגמרי נרכשת ועם קצת מודעות, תבלול של השראה והרבה רצון כל מורה יכול להיות מורה מצויין. בפרק נשמע על כלים וכמה טיפים שיפתחו לנו את

מה הופך מורה טוב למורה מצויין
April 17, 2022

מה נדרש ממורה בשביל להיות מורה לחיים שנותן השראה לתלמידיו?  מה מבדיל מורה טוב למורה מצויין? ומה הם התכונות שנדרשות ממורה להיות מורה לחיים. האם אלו מיומניות שאפשר ללמוד ולרכוש? בפרק הזה נפתח את התודעה לרעיונות על מצויינות החינוך.

loaded