Radio Offside | پادکست فوتبالی رادیو آفساید

Radio Offside | پادکست فوتبالی رادیو آفساید


اپیزود دوازدهم فصل پنجم، چهار در چهار

October 26, 2021

اپیزود دوازدهم از فصل پنجم، اپیزودی مفصله و برای اولین بار در تاریخ رادیو آفساید، یک بازیکن برای دو اپیزود متوالی روی کاور قرار میگیره.
بعد از مدتها یه بخش اسپانیای مفصل براتون آماده کردیم (02:04) با حضور نمایندگان رئال و بارسا. توی این بخش، الکلاسیکو رو از صفر تا صد بررسی می‌کنیم. ترکیب دو تیم، سورپرایزهای ترکیبشون، روند بازی در دو نیمه، موقعیت‌های حساس، اختلافات با داور و در نهایت رفتار هواداران بارسا با کومان بعد از پایان بازی.
در بخش دوم یعنی لیگ برتر انگلیس (46:49)، با آخرین حواشی و اخبار مرتبط با مالکین جدید نیوکاسل بحث رو شروع می‌کنیم. سپس میرسیم به اتفاقات عجیب غریب در شهر منچستر. شکست سنگین یونایتد رو زیر ذره‌بین میبریم و تلاش میکنیم برای سوالات زیاد در مورد آینده‌ی یونایتد با سولسشائر پاسخی پیدا کنیم و حضور محتمل کونته و زیدان رو ارزیابی می‌کنیم. بعد از تجمید از عملکرد لیورپول با کلوپ، سری هم به تیم آرتتا می‌زنیم و عملکرد آرسنال مقابل استون ویلا رو ستایش می‌کنیم.
بعد میرسیم به بخش آلمان (01:48:47) و ابتدا آخرین اتفاقات فرمول یک در گرندپری آمریکا رو پوشش می‌دیم. بعد از اون به داستان واکسن نزدن کیمیش می‌پردازیم و در مورد اخراج فن بومل از وولفسبورگب بر اساس روند این تیم از ابتدای فصل صحبت میکنیم. در مورد اختلافات اخیر کلن و لورکوزن حرف می‌زنیم و در نهایت مصدومیت ارلینگ هالند و تاثیرش بر عملکرد دورتموند و آینده‌ی خود هالند رو بررسی می‌کنیم.
سری‌آ ایتالیا (02:41:54)، پایان بخش این اپیزود ماست جایی که در مورد مسائل فنی، حاشیه‌ای و تاریخی دو دربی، یعنی دربی ایتالیا و دربی دل سوله صحبت می‌کنیم. از بحث‌ها و جنجال‌های ناتمام داوری میگیم و عملکرد مسئولین فوتبال ایتالیا رو در این زمینه محکوم می‌کنیم و در بخش اخبار زرد شما رو از آخرین وضعیت رابطه‌ی زوج معروف آرژانتینی مطلع می‌کنیم.

مثل همیشه دمتون گرم که به ما گوش میدین. یادتون نره که ما رو به دوستانتون معرفی کنین و ما رو در شبکه‌های اجتماعی زیر هم دنبال کنین.
__________________________________________
کانال یوتوب رادیو آفساید
وبسایت رادیو آفساید
حساب توییتر رادیو آفساید
حساب اینستاگرام رادیو آفساید
کانال تلگرام رادیو آفساید